loader image

جدول استاندارد سختی سنجی راکول و راکول سوپرفیشیال

جدول سختی سنجی راکول شامل مقیاس های مختلف راکول است. در روش های سختی سنجی راکول و راکول سوپرفیشیال ۵ نوع ایندنتور به کار گرفته می شود. هر ترکیب از این ۵نوع ایندنتور و نیروهای اولیه و ثانویه ی به کار گرفته شده، معرف مقیاس راکول مخصوصی است که در مجموع ۱۵ مقیاس راکول و ۱۵ مقیاس راکول سوپرفیشیال را شامل می گردد.

عموما دو نوع سختی سنجی راکول وجود دارد. نوع اول جهت سختی سنجی مقاطع نسبتا ضخیم(راکول) و نوع دیگر جهت سختی سنجی مقاطع نازک کاربرد دارد(راکول سوپرفیشیال). در هر دو روش ۵ نوع ایندنتور به کار گرفته می شود، شامل ایندنتور الماس مخروط °۱۲۰ و ایندنتورهای ساچمه به قطرهای ۱۶/۱ ، ۸/۱ ، ۴/۱ و ۲/۱ اینچ. در روش راکول نیروی اولیه ۱۰ کیلوگرم نیرو است، و نیروی ثانویه یکی از سه نیروی ۶۰، ۱۰۰ یا ۱۵۰ کیلو گرم نیرو است. در حالیکه در راکول سوپرفیشیال نیروی اولیه ۳ کیلوگرم نیرو بوده و نیروی ثانویه یکی از سه نیروی ۱۵، ۳۰ یا ۴۵ کیلو گرم نیرو می باشد. هر ترکیب از این ۵نوع ایندنتور و نیروهای اولیه و ثانویه ی به کار گرفته شده، معرف مقیاس راکول مخصوصی است که در مجموع ۱۵ مقیاس راکول و ۱۵ مقیاس راکول سوپرفیشیال را شامل می گردد. در جدول استاندارد سختی سنجی راکول مقیاس های مختلف راکول آورده شده است:

جدول استاندارد سختی سنجی راکول

جدول استاندارد سختی سنجی راکول سوپرفیشیال

«حتما بخوانید»

«دانلود جدول تبدیل سختی + نرم افزار تبدیل سختی»

«جدول تبدیل سختی فلزات، سختی تقریبی فولاد را در مقیاس های لیب، برینل، ویکرز، راکولA، راکولB، راکول C و سایر مقیاس های سختی سنجی نمایش می دهد.»

«جدیدترین و دقیق ترین مدل دستگاه سختی سنج راکول را داشته باشید.»

«بهترین انتخاب دستگاه سختی سنج راکول کوپا است چون دستگاه سختی سنج راکول کوپا بسیار پیشرفته اما کاربرپسند، تمام خودکار و مطابق با استانداردهای نوین سختی سنجی طراحی و از دقت و قابلیت اعتماد بالایی برخوردار می باشد.»

«برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره دستگاه سختی سنج راکول کلیک نمایید»

فروش انواع دستگاه تست مواد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، کارشناسان کوپا پژوهش آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

همچنین بخوانید

6 دیدگاه برای “جدول استاندارد سختی سنجی راکول و راکول سوپرفیشیال

  1. اشتراک‌ها: tadalafil contraindications

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *